13 Nisan 2015 Pazartesi

Thomas Temalı Pinyata Yapımı

Hep söylüyorum doğum günü hazırlıklarının en zor kısmı konsept belirlemek. Ne yapacağınızı bildikten sonra hazırlama kısmı en keyiflisi, en azından benim için :)
Bu sene geçen yıl ki kadar zorlanmadım çünkü hem fazla birşey yapmayı düşünmüyordum(çalıştığım için) hem de Kayra işimi kolaylaştırdı. Bir kaç ay öncesine kadar arabalarla çok ilgilenen oğluşun ilgisi son bir kaç aydır Thomas ve arkadaşlarına kayınca konsepti arabalardan Thomas'a çevirdim az bir zaman kala.
Çevirdim çevirmesine ama öyle arabalar,uçaklar vs.gibi temalardan daha zor Thomas.Türkiye'de parti süslerini bulmak,bannerları ayarlamak zor oldu açıkçası.
Neyse onları bir şekilde buldum hatta bir diğer postta linki veririm ki yapmak isteyenlere kolaylık olsun.
Şimdi gelelim asıl post konumuza.Geçen yıl Kayra küçük olduğundan ve pek anlamayacağından çok istesem de pinyata yapamadım.Bu yıl artık bir tane hazırlamak şart olmuştu. Ben herşeyi el emeği sevdiğimden pinyatayı da evde yapmak istedim.İş yoğunluğundan bir ara hazır alsam mı diye düşünmedim değil :) Ama stoklarda kalmadığından iş başa düştü. Aslında iyi ki de öyle oldu, ben hazırlamasından çok keyif aldım.
Öncelikle boş bir karton edindim. Ve resimdeki gibi kestim.
 
Ardından birbirine diktim.
Gerisi daha eğlenceli. İhtayaç olanlar mavi ve kırmızı renkte grapon kağıtları,yapıştırıcı ve Thomas çıktısı.Öce çıktıyı alıp yapıştırdım. Ardından grapon kağıtlarını kesip yanları kırmızı,ön ve arka taraf mavi olacak şekilde yapıştırdım.
Bir de kuyruk ekleyinceeee hiç te fena olmadı:) Ne dersiniz?

1 yorum: