20 Mart 2015 Cuma

Kilit Açma Çalışması

Kayra her dışarıdan geldiğimizde ''Kapıyı ben açıcaaaaaam ''diye önümüze atılıncaaaa böyle bir çalışmayı hazırlamak şart oldu:)
Hem de tam bir montessori günlük yaşam becerileri  aktivitesi.
E o zaman gelsin etkinlik zamanı:)Hazırlaması çok basit diyeceğim ama hazırlama süreci bile yok yapı marketlerden ya da evinizin en yakınındaki nalburdan değişik büyüklükte kilit ve anahtar almanız yeterli;)
Ben şimdilik dört tane seçip aldım,ki üç tane bile yetermiş çünkü en büyük olanı Kayra için fazla ağır geldi epey zorlandı açarken,ben yardım ettim.
Ama diğerlerinde fazla zorlanmadı,zaten anahtara ilgisi olan oğluş dikkatle açtı kilitleri tek tek.
Bu arada montessoride çalışmalar bir düzen içinde sunulduğundan tepsi ile sunum yaptım ben küçük bir not düşelim;)
Sevgilerrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder