24 Ocak 2015 Cumartesi

Dinozor Duyusalı

Eh bu aralar dinozorlarla bu kadar haşır neşir olduk ta bir dinozor duyusalımız olmasın mı yani:)
Farklı etkinliklerde kullandık ama duyusal yapmamışız onu farkettim ve bu sabah hemen Kayra uyanmadan çabucak yapıverdım.
Minik dinozorları mothercare den almıştım,bir paket içinde çok vardı.
Zemin için çok uzun zaman önce yaptığım ama hala bozulmayan kar kullandım.
İçine biraz taş ve meşe palamudu ile bir iki süs ağaç koyunca hiç te fena olmadı hani;)
Uyanır uyanmaz gördü duyusalı.Yeni aldığım dinozorları da ilk defa gördüğünden ilgiyle baktı inceledi bir süre.
Sonra hem dinozorlarıyla hem de yapay karımızla oynadı kuzucuk seve seve.

3 yorum:

  1. çok hoş olmuş,ellerinize sağlık:):)bloğu yeni keşfettim,kapak resminize bayıldım:):)http://hobidelisii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim,ben de takibe aldım hemen ;) sevgilerrrrr

      Sil