13 Kasım 2013 Çarşamba

Daire Konseptli İkili Puzzle

Kayra tam bir top aşığı,tabii bunda babamızın etkisi çok büyük:)Top yuvarlak olduğundan Kayra nerde daire birşey görse top demeye başladı son zamanlarda,topa benziyor demek istiyor tabii ki.Ben de her seferinde o top değil oğlum daire şeklinde vurgulayınca pekişti daire şeklimiz.Şimdilerde algıda seçicilik olsa gerek evde,markette,alışveriş merkezinde,sokakta yani her yerde daire birşeyler bulup bize gösteriyor.Şekilllerle birebir çalışmaları ertelemiştim aslında ama oğluşta daire hevesi olunca başlayalım dedim yavaştan.İleriki günlerde daire üzerinde çalışmalarımız başlayacak,zaten öğrendi ama eğlenceli aktivitelerle pekiştirmek gerek.
Ben de uzun zamandır Kayra'ya ikili puzzle yapmak istiyordum,geçenlerde minik Iraz'ın annesi sevgili Burcu'nun yaptığı puzzle ı görünce tam bizlik dedim.Kendilerine de buradan fikir için teşekkür edelim.Onlarınki kare şeklindeydi,ben daire konseptli hazırladım.
Renkli evaları daire şeklinde kesip kalemlerle süsledim,sağlam olsun diye de koliyle kapladım.Aslında pvc kaplamayı düşünmüştüm ama daha sert oluyor.Arkalarına da önce magnetlerden kestiğim parçaları yapıştırdım ama çok dayanıklı olmadı,hemen düştüler.Ben de sıcak silikonla mıknatıs taktım arkalarına,şimdi daha dayanıklılar.İşte bizim puzzle larımız:
Mıknatıslı olunca etkinliğimiz mutfağa taşındı tabi:)Buzdolabı ve bulaşık makinesi bu iş için ideal:)Ayrıca bu ara yapışık gezdiğimiz için ben mutfakta işlerimi hallederken ona da bir uğraş çıktı.
Kayra'yı mutfağa çağırıp gösterince bir sevindi anlatamam,''daiyeeee''diye de bir çığlık:)Hemen işe koyuldu tabi,büyük bir zevkle birleştirdi daireleri.
 
 
 
Arada fazla birleştirince asabi oğlan
bir de kızdı onlara:)
 








7 yorum:

  1. Cok guzel olmus canim ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş.. nasıl bu kadar muntazam kestik ek yerlerini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Sevgi'cim,ortadan düz bir cizgi çekip rastgele yaptım:)Kayra uyuyordu her an uyanabilir ihtimaliyle alelacele olunca oldu valla:)çok incelesem kesin olmaz.

      Sil
  3. ayy blogda bakmamıştım ne güzel oynamış canım benim. buradan da rica edeyim :) hepimiz birbirimizden fikir alıyoruz sonuçta ama ilk defa birinin benim yaptığım bir çalışmadan faydalandığını gördüm çok sevindim :) ben mutfak oyuncaklarını çok seviyorum. sonuçta günümüzün önemli bir kısmı mutfakta çalışırken geçiyor, kızımında benimle olmasından çok mutlu oluyorum, aksi halde aç televizyonu koy çocuğu karşısına ne anladım bu aktivitelerden haksızmıyım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle Burcu hanım,biz de bütün gün yapışık geziyoruz ve mutfagım inanılmaz küçük,bu onu bayağı oyalayacak.Ben de böyle birşey yapmayı düşünüyordum ama sizinki cuk oturdu aklımdaki fikre:)fikirler de paylaşıldıkça güzel.bu arada Kırklareli mi memleketiniz?öyle gördüm sanırım ben de lüleburgazlıyım da ,pek sevindim öyle görünce

      Sil
    2. aynı dertten müzdaribim mutfağa tek başıma bile sığamayan bahtsız annelerdenim bende maalesef :( zaten fikirlerimizi yaptıklarımızı anneler faydalansın diye baylaşıyoruz, amacına ulaşıyorsa ne mutlu bize. evet kırklareli memleketim fakat pek bağlantımız yok maalesef özellikle de büyüklerimizi kaybettikten sonra istanbullu olduk desem yeridir. :(

      Sil