18 Temmuz 2013 Perşembe

Duyusal şişeler

Uzun zamandır yapmayı düşündüğüm bir aktiviteydi aslında ancak elimde pek malzeme yoktu.Alışverişe çıktığım ilk fırsatta kırtasiyeye uğradım ve listemdekileri aldımm.Çok basit bir etkinlik aslında ve 0-2 yaş her bebeğe hitap edebilir.Ben Kayra için alınmış su şişelerini kullandım,birinin içerisine renkli  ponponlar,birinin ahşap boncuklar,bir diğerinin yıldız şeklinde boncuk gibi bir şey:) ve en sonuncusuna da yeşil mercimek koydum.
Aslında ben birinin içerisine gıda boyası kullanmayı düşünmüştüm fakat ahşap boncuklar renk saldığı için gerek kalmadı:)

Uykudan kalkıncaaa koydum oğluşun önüne.

 
Hepsini büyük bir ciddiyetle inceledik teker teker:)
 

                                           Salladıkça aşağıya dökülen simlere bayıldıkk

 
Sonra aktivitemiz yön değiştirdi;önce şişeleri dizdiiik sonra devirdiiiik
 
 
Tabi en son fırlatma aşamamız vardı ki ben resimleyemedim,ve bu aşamadan sonra da aktivitemiz acilen sona erdi:)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder